menu

donderdag 6 mei 2010

welcome

Welcome Nina and Sylvia for folowing this blog
I don't have anything to show to you because my husbands parents, 89 and 92 got the message that they got a place in a retirementhouse, and they have to move the end of the month. So there was a lot going on this week. They are not able to do anything so we have to do it for them. Thereby our own move to the new house beginning of june. pff.
I did a few things to the house, but in fact I did it wrong and have to do it over. I glued the boarding of the windows upsite down and this glue is a very good glue, if you know what I mean.

Welkom Nina en Sylvia als nieuwe volgers van dit blog
Ik heb jullie niet nieuw te laten zien want de ouders van mijn man, 89 en 92, kregen het bericht dat ze een plaats hebben in het bejaardentehuis en ze moeten aan het eind van deze maand verhuizen. Dus er was een hoop te doen. Ze kunnen zelf niet meer doen, dus wij moeten het voor ze doen. aar komt nog bij dat we zelf begin juni verhuizen naar ons nieuwe huis.
Ik heb een paar dingen aan het huis gedaan, maar daar heb ik een fout gemaakt en moet het dus over doen. Ik heb de omlijsting van de ramen op de kop gelijmd en de lijm die ik gebruikt heb is een hele goede lijm, als je begrijot wat ik bedoel.

Geen opmerkingen: